Het is zomer hier op Felines. De temperaturen schommelen tussen de 20° C en de 30° C. Felines gaan vaak naar de stromen om wat af te koelen maar het feit dat er meer prooi doet hen dan weer glimlachen.
Karakterkaart Clanleader: xx Leeftijd: 28 Moons Partner: Sorry darling, I'm not yours.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin za sep 07, 2013 8:14 am
Haaaay Megan 8D
The name is Quinty :'3
Callum
Aantal berichten : 15 Registratiedatum : 06-09-13 Leeftijd : 26
Karakterkaart Clanleader: Leeftijd: 15 Moons Partner: The only chance we have of moving on is trying to forget.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin za sep 07, 2013 8:16 am
Ire schreef:
Yesssss dat is al één iemand :DHaaai Soof! Alles goed?
Maar natuurlijk C: Met jou?
Ire
Aantal berichten : 15 Registratiedatum : 06-09-13 Leeftijd : 28
Karakterkaart Clanleader: Leeftijd: 4 years ' 9 months Partner:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin za sep 07, 2013 8:22 am
@ Q, Ooh maar Quinty ken ik wel! Wie kent Quinty nou niet :') Heei heei!
@ Soof, Mooi! Jazeker Net heerlijk een zelfgemaakte pizza gegeten met zelfgemaakte ijstompoucen of hoe je dat dan ook mag schrijven als toetje. Best. Dinner. Everrrr.
Karakterkaart Clanleader: xx Leeftijd: 28 Moons Partner: Sorry darling, I'm not yours.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin za sep 07, 2013 8:25 am
Wacht, ben jij Megan van WS? *confussed* Ik ken te veel mensen namelijk xD
Ire
Onderwerp: Re: Algemene Onzin za sep 07, 2013 8:27 am
Nee, niet die Megan, hoewel is wel op WS heb gezeten ;p Ik ben de Dagon Megan, die op heel veel andere RPGs heeft gezeten tot ze een paar maanden geleden verdween :')
Onderwerp: Re: Algemene Onzin za sep 07, 2013 8:28 am
Mhm, noem es een paar accounts x'D Perhaps herken ik je daarvan. IK faal in namen onthouden namelijk xD Sawrry~
Ire
Onderwerp: Re: Algemene Onzin za sep 07, 2013 8:33 am
Eeehm... Admin van Boundless, Odion op Lost Animals, Raine op Feralis... Voor de rest heel veel kleine RPGs die dan na 2 weken inactief raakten, of ik raakte na 2 weken inactief xd