Felines
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Welcome!
In de boekenserie Warrior Cats geschreven door Erin Hunter hebben de katten van de Clans het wel eens over LionClan, TigerClan en de LeopardClan. Men gelooft dat deze drie Clans vernoemd waren naar het uiterlijk en het innerlijk van de katten die erin leefde. Maar wat ze niet wisten was dat er échte grote katten waren die de Clans vertegenwoordigden. Leeuwen, tijgers en luipaarden, ze waren de heerser over het woud. De mensen kwamen nooit opdagen zoals in de boeken, hadden nooit de wilde katten gevangen genomen of bruut vermoord. Nee, deze grote katten leven nog altijd in het woud dat normaal gezien bewoond had moeten worden door de vier wilde katten Clans. Durf jij het leven aan? Meld je dan gauw aan en verken het leven door de ogen van een leeuw, luipaard of tijger!
Het team
Admins

Moderators
» ...

Season
Algemene informatie 1z660c7
SUMMER!
Het is zomer hier op Felines. De temperaturen schommelen tussen de 20° C en de 30° C. Felines gaan vaak naar de stromen om wat af te koelen maar het feit dat er meer prooi doet hen dan weer glimlachen.
Affiliates

 

 Algemene informatie

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Dillon
Admin
Dillon


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 31-07-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : België

Karakterkaart
Clanleader: -
Leeftijd: 30 moons
Partner: Every breath would be a prayer

Algemene informatie Empty
BerichtOnderwerp: Algemene informatie   Algemene informatie Emptyzo aug 25, 2013 12:44 am

Hier op Felines stap je in het leven van een grote kat welke samen met andere grote katten de drie Clans vertegenwoordigen; LionClan, LeopardClan en TigerClan. Deze vier Clans zijn de voorgangers van de Clans waarover gesproken word in de boekenserie Warrior Cats. Echter, in dit verhaal zijn de mensen nooit komen opdagen. Ze hebben nooit de macht gekregen over het woud, hebben nooit in de buurt huizen gebouwd en hebben slechts één keer het woud betreden. Dat was om een mijn te bouwen in TigerClan territory, maar ondertussen zijn die mensen alweer als sneeuw voor de zon verdwenen en gebruiken de tijgers de mijn als kamp.

Iedere Clan heeft één leader, en één iemand die de gewonde leden verzorgd. Hier is geen sprake van een deputy. Wanneer de Clanleader sterft kiest de Medicine feline de nieuwe leader. Zij/hij zal ook géén negen levens krijgen noch -star als achtervoegsel krijgen. Hier is er nog geen sprake van StarClan, en ook de namen bestaan maar uit één woord. Het is dus niet geheel gebaseerd op Warrior Cats, maar het idee is wel ontworpen door Erin Hunter.

Wat wel hetzelfde is gebleven zijn de andere rangen; Clanleader, Warrior, apprentice, kit, Queen, elder.
De informatie over deze rangen is te vinden in dit topic!

Mvg, het team!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://felines.actieforum.com
 
Algemene informatie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rangen informatie
» Algemene regels
» Algemene Onzin

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Felines :: Inleiding :: Informatie :: Algemene informatie-
Ga naar: