Felines
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Welcome!
In de boekenserie Warrior Cats geschreven door Erin Hunter hebben de katten van de Clans het wel eens over LionClan, TigerClan en de LeopardClan. Men gelooft dat deze drie Clans vernoemd waren naar het uiterlijk en het innerlijk van de katten die erin leefde. Maar wat ze niet wisten was dat er échte grote katten waren die de Clans vertegenwoordigden. Leeuwen, tijgers en luipaarden, ze waren de heerser over het woud. De mensen kwamen nooit opdagen zoals in de boeken, hadden nooit de wilde katten gevangen genomen of bruut vermoord. Nee, deze grote katten leven nog altijd in het woud dat normaal gezien bewoond had moeten worden door de vier wilde katten Clans. Durf jij het leven aan? Meld je dan gauw aan en verken het leven door de ogen van een leeuw, luipaard of tijger!
Het team
Admins

Moderators
» ...

Season
It's a-me, Soof! 1z660c7
SUMMER!
Het is zomer hier op Felines. De temperaturen schommelen tussen de 20° C en de 30° C. Felines gaan vaak naar de stromen om wat af te koelen maar het feit dat er meer prooi doet hen dan weer glimlachen.
Affiliates

 

 It's a-me, Soof!

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Callum

Callum


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 06-09-13
Leeftijd : 26

Karakterkaart
Clanleader:
Leeftijd: 15 Moons
Partner: The only chance we have of moving on is trying to forget.

It's a-me, Soof! Empty
BerichtOnderwerp: It's a-me, Soof!   It's a-me, Soof! Emptyza sep 07, 2013 12:11 am

It's a-me, Soof! Tumblr_inline_mo6zcdNmYR1qz4rgp

Good day. *slaat handen ineen*
Ik maak altijd wel voorsteltopics als ik op een forum kom, omdat ik dat leuk vind :'D Dus hier komt 'ie ~

Ik ben dus Sofie, aka Soof. [Zo noemen de meeste mensen me, omdat ze waarschijnlijk te lui zijn om dat ene lettertje erbij te typen (': ] Maar goed, ik ben dus 15 jaar en in maart word ik 16 Sweet Sixteen ~. Ik woon in Nederland, in Zuid-Holland, in Den Haag. Ik geef graag duidelijke beschrijvingen xD. Maar goed, ik zit sinds september in de 4e klas van de middelbare school, op het mooie Haganum. Een foto zodat jullie kunnen zijn dat mijn school DE MOOISTE IS :'D. Ik heb daar een Natuur stroom gekozen en ben van plan om dit jaar het profiel Natuur&Techniek te kiezen. Natuurlijk hoort bij een Gymnasium ook een klassieke taal, nou, ik heb ze allebei gekozen omdat ik niet kon kiezen en ik het allebei even leuk vind om te doen. So I'm the Latin and Greek master! >D Ik heb wel een hekel aan één bepaald vak; ja, gym oftewel lichamelijkonderwijs. Gewoon een hekel, kan er niets aan doen. mijn conditie is ook erg laag dus xD

Ik RPG nu wel bijna 3 jaar en mijn meeste tijd besteed ik op WC [Warrior Cats] wat ook mijn eerste RPG was. Ook ben ik actief op KE [Kanto Experience] en verder natuurlijk deze. Af en toe ben ik een beetje een Grammar Nazi, maar daar kijkt iedereen altijd wel overheen xD Uhm, wat zal ik verder nog vertellen? Oh ja! Wat ik meestal kijk 's avonds als ik geen RPG-zin meer heb is vooral bijna alles wat er op Comedy Central is [dus Family Guy [HI-LA-RIOUS], Friends, Scrubs, Seinfeld [ik vind het leuk, ja xD] en wat dan ook], af en toe kijk ik naar Nederlandse zenders en heel erg af en toe volg ik er ook een programma. [Nu; Ik Ook van Jou op SBS 6 & Sluipschutters op NED 3, allemaal comedy ja! :'D] Wat de meeste wel weten waar ik mee op RPG's zit, is dat ik een zeer fanatieke voetbalfan ben. Dit jaar heb ik een seizoenskaart gekregen van mijn favoriete club [FC Twente[. En nee, ik heb er ook geen spijt van! Natuurlijk steun ik Nederland's nationale team ook fanatiek en droom ik ervan ooit een wedstrijd van hen bij te wonen. Als leesvoer heb ik meestal wel Engelse boeken, natuurlijk heb ik de hele Warrior Cats serie gelezen, verder nog Alex Rider, The Golden Compass & Nought & Crosses [super aanrader!]. Nu pak ik gewoon random boeken. Dus ik zoek nog eventuele goede literaire boeken voor me, want op school moet ik voor Engels boeken lezen en shizz. Momenteel ligt mijn muzieksmaak vooral bij The Script, Maroon 5 [ik ga naar hun concert op 20 januari! :'D <3] & Kensington.

Voor contact kan je me vinden op;
Felines; Callum [dùh]
Warrior Cats; Shrewstar
Kanto Experience; Sishuri Kaimia
MSN/eBuddy; sofieberg@live.nl
FaceBook; Sofie van den Berg

Vragen? Stel ze maar! Ik beloof niet dat ik je niet bijt >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Dillon
Admin
Dillon


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 31-07-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : België

Karakterkaart
Clanleader: -
Leeftijd: 30 moons
Partner: Every breath would be a prayer

It's a-me, Soof! Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's a-me, Soof!   It's a-me, Soof! Emptyza sep 07, 2013 12:14 am

Welkooooooom Sooooooof<3
Ik hoop dat je hier nog een fijne tijd tegemoet gaat en tja... Ik zie je nog wel terug op 't forum I guess? xD
Ik heb eigenlijk geen vragen (:

xo Chi<3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://felines.actieforum.com
Nada

Nada


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 24-01-14

Karakterkaart
Clanleader: -
Leeftijd: 24 Moons
Partner: I'm not ready for one...

It's a-me, Soof! Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's a-me, Soof!   It's a-me, Soof! Emptyvr jan 24, 2014 7:53 am

Ehh Soof! Loïs (Icicleshard) hier!
Welke kleur sokken heb je aan? Moet even gevraagd worden c;
Terug naar boven Ga naar beneden
Xeria
Clanleader
Xeria


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 11-01-14
Leeftijd : 25

Karakterkaart
Clanleader: I'm the leader of the tigers.
Leeftijd: 32 moons
Partner: Why are you asking this?

It's a-me, Soof! Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's a-me, Soof!   It's a-me, Soof! Emptyvr jan 24, 2014 9:44 am

Hahaha ik ken die vraag van een ander forum XD
Ik herinner me zo snel even niet welke...

Sorry voor dit spam bericht
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





It's a-me, Soof! Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's a-me, Soof!   It's a-me, Soof! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's a-me, Soof!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Felines :: Algemeen :: Voorstellen :: Als persoon-
Ga naar: