Felines
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Welcome!
In de boekenserie Warrior Cats geschreven door Erin Hunter hebben de katten van de Clans het wel eens over LionClan, TigerClan en de LeopardClan. Men gelooft dat deze drie Clans vernoemd waren naar het uiterlijk en het innerlijk van de katten die erin leefde. Maar wat ze niet wisten was dat er échte grote katten waren die de Clans vertegenwoordigden. Leeuwen, tijgers en luipaarden, ze waren de heerser over het woud. De mensen kwamen nooit opdagen zoals in de boeken, hadden nooit de wilde katten gevangen genomen of bruut vermoord. Nee, deze grote katten leven nog altijd in het woud dat normaal gezien bewoond had moeten worden door de vier wilde katten Clans. Durf jij het leven aan? Meld je dan gauw aan en verken het leven door de ogen van een leeuw, luipaard of tijger!
Het team
Admins

Moderators
» ...

Season
Gezocht || Vader 1z660c7
SUMMER!
Het is zomer hier op Felines. De temperaturen schommelen tussen de 20° C en de 30° C. Felines gaan vaak naar de stromen om wat af te koelen maar het feit dat er meer prooi doet hen dan weer glimlachen.
Affiliates

 

 Gezocht || Vader

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kurai

Kurai


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 06-09-13

Karakterkaart
Clanleader: Roaring with Pride!
Leeftijd: 2 moons
Partner: Roar~

Gezocht || Vader Empty
BerichtOnderwerp: Gezocht || Vader   Gezocht || Vader Emptyvr sep 06, 2013 11:54 pm

Kurai is er honderd procent van overtuigt dat zijn moeder is gestorven tijdens de bevalling en zijn vader er bijna direct daarna vandoor is gegaan. Hierbij zoek ik die vader dus, maar het verhaal is aan zijn kant een beetje anders. Hij loopt nog steeds rond in de Clan, maar niemand weet dat Kurai zijn zoon is, zelfs Kurai niet. Hij zwijgt erover, wat zijn reden is mag je zelf beslissen. Misschien dat zijn ouders de relatie tussen hem en de kattin nooit hadden geaccepteerd en zelfs hadden geweigerd dat hij met haar omging, misschien vanwege een oude ruzie tussen zijn ouders en de hare.

De vader zal wel waarschijnlijk een grote rol spelen in het leven van Kurai. Hij zal op hem letten, hem beschermen, ook al heeft Kurai het niet echt door dat dit allemaal gebeurd.

IK hoef geen grote aanmelding voor de vader, het enige wat ik wil is een goede RPG'er die mij ervan kan verzekeren dat dit karakter niet opeens inactief word!  
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gezocht || Vader
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Felines :: Algemeen :: Pawprints :: Accountmarkt-
Ga naar: