Felines
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Welcome!
In de boekenserie Warrior Cats geschreven door Erin Hunter hebben de katten van de Clans het wel eens over LionClan, TigerClan en de LeopardClan. Men gelooft dat deze drie Clans vernoemd waren naar het uiterlijk en het innerlijk van de katten die erin leefde. Maar wat ze niet wisten was dat er échte grote katten waren die de Clans vertegenwoordigden. Leeuwen, tijgers en luipaarden, ze waren de heerser over het woud. De mensen kwamen nooit opdagen zoals in de boeken, hadden nooit de wilde katten gevangen genomen of bruut vermoord. Nee, deze grote katten leven nog altijd in het woud dat normaal gezien bewoond had moeten worden door de vier wilde katten Clans. Durf jij het leven aan? Meld je dan gauw aan en verken het leven door de ogen van een leeuw, luipaard of tijger!
Het team
Admins

Moderators
» ...

Season
Now you're hearing me [+Dillon] 1z660c7
SUMMER!
Het is zomer hier op Felines. De temperaturen schommelen tussen de 20° C en de 30° C. Felines gaan vaak naar de stromen om wat af te koelen maar het feit dat er meer prooi doet hen dan weer glimlachen.
Affiliates

 

 Now you're hearing me [+Dillon]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Callum

Callum


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 06-09-13
Leeftijd : 26

Karakterkaart
Clanleader:
Leeftijd: 15 Moons
Partner: The only chance we have of moving on is trying to forget.

Now you're hearing me [+Dillon] Empty
BerichtOnderwerp: Now you're hearing me [+Dillon]   Now you're hearing me [+Dillon] Emptyvr sep 06, 2013 11:19 pm

De geurige planten om hem heen gaven een goede dekmantel voor hem. Een jong hert graasde voor hem, het gewei was niet groot, maar de puntige uiteindes zouden makkelijk een oog eruit kunnen halen, als hij niet voorzichtig zou zijn. Zijn groengetinte ogen versmalden zich wat en hij deed voorzichtig een pas vooruit, zijn gestipte pels mengde zich met het strokleurige gras. Nog even.. Gaf hij zichzelf de gedachte en toen het hert plots zijn kop ophief, verstijfde hij. De donker gekleurde ogen richtten zich op de plek waar hij zich bevond en even kruisten ze elkaars blik. Callum zette zich direct op dat moment af en het hert sloeg een kreet. De dunne pootjes van zijn prooi kwamen in beweging en het hert vluchtte weg. Maar Callum gaf zich niet snel gewonnen in dit soort situaties en zette een extra versnelling in. De wind sneed in zijn gezicht terwijl hij zijn topsnelheid naderde en het hert een beetje dichterbij kwam. De grote kat sprong over een half omgevallen boomstronk en wist een botsing te vermijden met een stekelige braamstruik. Zijn ogen hadden zich vastgeketend aan het hert, maar vermoeidheid raakte hem. Zijn ademhaling veranderde in gehijg en het hert werd meer een vage vlek. Niet opgeven! Callum gooide zijn laatste beetje energie in de strijd en zette zich nog harder af van de grond. Plukjes gras liet hij achter zich en het hert kwam nu ook echt dichterbij. Zijn klauwen had hij al uitgeslagen en toen zette hij zich definitief af. Zijn voorpoten maakten contact met zijn prooi en hiermee sleurde hij het hert op de grond. Vier gehoefde poten schopten naar hem, maar de grote kat had zijn al vastgeklemd. Het hert schopte nog wilder, maar Callum hief zich op. Met een snelle beweging klemde hij de nek van het dier vast op de grond en vestigde zijn kaken rondom het schriele lichaamsdeel. Met een snelle beet verloste hij het dier uit zijn lijden. Met een trotse glimlach keek hij neer op zijn zelf gevangen prooi en pakte het om in zijn bek. Plots werden zijn ogen groot en keek hij om zich heen. Dit was zijn territorium niet meer.. De sterke geur van de LionClan drong tot hem door en hij keek met grote ogen om zich heen. Had iemand hem gezien of kon hij nog wegglippen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dillon
Admin
Dillon


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 31-07-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : België

Karakterkaart
Clanleader: -
Leeftijd: 30 moons
Partner: Every breath would be a prayer

Now you're hearing me [+Dillon] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Now you're hearing me [+Dillon]   Now you're hearing me [+Dillon] Emptyvr sep 06, 2013 11:39 pm

Zijn ogen versmalden zich toen zijn blik het gestalte van een luipaard opving. Een grom verliet zijn bek en met ruime passen verliet hij de struiken waarin hij zich daarnet nog schuil had gehouden. "Wat doe jij hier?" Bromde hij terwijl zijn oren tegen zijn nek gingen liggen. Dillon kon het nooit met vreemdelingen hebben, en hij zou ook nooit met ze kunnen opschieten. Nu niet, nooit niet. En toen hij het prooidier zag werd zijn woede zelfs nog groter. "Zozo, kom je prooi stelen?" Zijn stem klonk net zoals daarnet brommend, niet in de stemming om de luipaard uit te nodigen voor een theekransje. Als er iets was waar hij echt niet tegen kon dan waren het felines uit andere Clans die de grenzen maar niet hun kop wisten te steken. Maar goed, om te voorkomen dat er een gevecht kwam ging hij zitten, echter hield hij zijn vurige blik nog steeds op de onbekende gericht. Hij waagde zijn ogen niet van hem af te weren, denkende dat hij dan zou wegrennen met het prooi dan toebehoorde aan LionClan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://felines.actieforum.com
Callum

Callum


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 06-09-13
Leeftijd : 26

Karakterkaart
Clanleader:
Leeftijd: 15 Moons
Partner: The only chance we have of moving on is trying to forget.

Now you're hearing me [+Dillon] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Now you're hearing me [+Dillon]   Now you're hearing me [+Dillon] Emptyza sep 07, 2013 12:24 am

"Wat doe jij hier?" Callum legde zijn oren wat tegen zijn nek toen hij een stem hoorde en uit angst prikkelden de haren op zijn nek. Een van de katten van de andere Clan verscheen uit het struikgewas en Callum keek de leeuw wat nerveus aan. De kat zag er niet vriendelijk uit en al helemaal niet tegen hem. Nu leek alles opeens te zijn veranderd in een nachtmerrie. Hij wilde geen regels overtreden en had alleen zijn Clan willen voeden. "Zozo, kom je prooi stelen?" De kat slikte en liet het hert vallen, bloedvlekken omcirkelden zijn witte snuit en borst. Met een wat beverige ademhaling ging hij zitten toen de leeuw voor hem dat ook had gedaan. Goed, geen dreiging van een gevecht, dus kon hij beter zelf ook maar kalm blijven. Callum schudde zijn kop terwijl hij zijn groene ogen had afgewend. Altijd, altijd gebeurde dit bij hem als hij maar een onbekende zag. Angst zorgde er dan voor dat zijn keel werd dichtgeknepen en hij kon het niet eens aan om iemand degelijk aan te kijken. Hoe hij een Warrior was geworden, was maar de vraag voor hem, maar hij deed zo zijn taken. "N-nee.." Piepte zijn stem en hij probeerde de grote leeuw aan te kijken, maar toen hij zijn blik zag, kromp hij weer wat ineen. "Dit hert behoort tot mijn territorium en ik.. ik joeg er gewoon op." Gaf hij antwoord met een afgezwakte stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Now you're hearing me [+Dillon] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Now you're hearing me [+Dillon]   Now you're hearing me [+Dillon] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Now you're hearing me [+Dillon]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Felines :: Other territory :: Grenslijnen-
Ga naar: