Felines
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Welcome!
In de boekenserie Warrior Cats geschreven door Erin Hunter hebben de katten van de Clans het wel eens over LionClan, TigerClan en de LeopardClan. Men gelooft dat deze drie Clans vernoemd waren naar het uiterlijk en het innerlijk van de katten die erin leefde. Maar wat ze niet wisten was dat er échte grote katten waren die de Clans vertegenwoordigden. Leeuwen, tijgers en luipaarden, ze waren de heerser over het woud. De mensen kwamen nooit opdagen zoals in de boeken, hadden nooit de wilde katten gevangen genomen of bruut vermoord. Nee, deze grote katten leven nog altijd in het woud dat normaal gezien bewoond had moeten worden door de vier wilde katten Clans. Durf jij het leven aan? Meld je dan gauw aan en verken het leven door de ogen van een leeuw, luipaard of tijger!
Het team
Admins

Moderators
» ...

Season
Hoge rangen  1z660c7
SUMMER!
Het is zomer hier op Felines. De temperaturen schommelen tussen de 20° C en de 30° C. Felines gaan vaak naar de stromen om wat af te koelen maar het feit dat er meer prooi doet hen dan weer glimlachen.
Affiliates

 

 Hoge rangen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Dillon
Admin
Dillon


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 31-07-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : België

Karakterkaart
Clanleader: -
Leeftijd: 30 moons
Partner: Every breath would be a prayer

Hoge rangen  Empty
BerichtOnderwerp: Hoge rangen    Hoge rangen  Emptyvr sep 06, 2013 8:50 am

Zoals al duidelijk is komen we een tekort aan hoge rangen. Drie leaders én Medicine felines. Gezien de site pas opgestart is en ik toch wel stiekem hoop het actief te kunnen houden zullen wij hier ietwat streng op zijn. Maar wees niet bang! Het enigste wat je hoeft te doen is een lijstje invullen (zie hieronder) en dat door te sturen naar Dillon.

Ik weet niet precies hoelang ik erover zal doen om de rangen te kiezen, maar in de tussen tijd accepteer ik even de leden en kun je gewoon RPG'en in het RPG gedeelte, zodat er geen vertraging komt. Het enigste wat ik vraag is dat je dan de naam van de leader en de Medicine feline even wegstopt, we willen ook weer geen verwarring veroorzaken!

LIJSTJE!
Code:
[b]Naam personage:[/b]
[b]Welke rang gewenst:[/b]
[b]Beschrijving karakter:[/b]
[b]Beschrijving uiterlijk:[/b]
[b]Motivatie:[/b]
[b]Extra(?):[/b]
Mvg, Het team
Terug naar boven Ga naar beneden
https://felines.actieforum.com
erik

erik


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 22-01-14
Leeftijd : 24

Karakterkaart
Clanleader:
Leeftijd:
Partner:

Hoge rangen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoge rangen    Hoge rangen  Emptywo jan 22, 2014 3:40 am

Naam personage: Erik
Welke rang gewenst: Leader van de tigerclan
Beschrijving karakter: Hij geniet ervan om zijn tegenstanders pijn te zien lijden, en is er van overtuigd dat tijgers veel beter (misschien zelfs superieur ) zijn dan luipaarden en leeuwen. Hij is wel gemakkelijk in de omgang, hij zou zelf om een grap zou kunnen lachen tijdens een gevecht. Hij had vroeger een vriend ( zijn enige vriend) van wie hij echt hield. Op een bepaald moment was deze tijger opeens verdwenen na een gevecht. Erik heeft haar later terug gezien, ze leeft nu buiten clan.
Beschrijving uiterlijk: Oranje met zwarte strepen met donkergroene, bijna zwarte ogen
Motivatie: Ik hou al zolang ik leef van tijgers, en nu heb ik de kans om er eentje te spelen, en als mijn tijger dan ook nog eens leider van de clan zou worden.
Extra: mijn naam is Tess ik ben 14 jaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://quiethowling.actieforum.com
Xeria
Clanleader
Xeria


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 11-01-14
Leeftijd : 25

Karakterkaart
Clanleader: I'm the leader of the tigers.
Leeftijd: 32 moons
Partner: Why are you asking this?

Hoge rangen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoge rangen    Hoge rangen  Emptywo jan 22, 2014 5:16 am

Sorry maar 2 dingen.
1. Het is de bedoeling dat je dat in een mailtje naar Dilion stuurt.
2. Er is al een leader van de tijgerclan... (ik)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hoge rangen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoge rangen    Hoge rangen  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoge rangen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rangen informatie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Felines :: Inleiding :: Informatie :: Meldingen-
Ga naar: